بوسسه

ساخت وبلاگ

بهترين منابع کنکور تجربي 1400 کشور

jird_m9.jpg

بهترين منابع کنکور تجربي ، از مهمترين نکات براي موفقيت در کنکور سراسري سال ???? مي توان به داشتن منابع آموزشي درست و خوب اشاره کرد. منابعي که شما بتوانيد با آنها به موفقيتي که در سر پرورانده ايد دست يابيد.

از مشکلاتي که دانش‌آموزان امروز با آن دست و پنجه نرم مي‌کنند مي‌توان به اطلاعات کم آنها در مورد منابع مناسب کنکور اشاره کرد. دانش‌آموزان بايد بدانند که براي رسيدن به اهداف خود در کنکور سال ???? بايد بتوانند خود را با منابع درست براي اين کنکور و براي اين عرصه رقابتي آماده کند. منابعي را ميتوان بعنوان منابع خوب از آن ياد کرد که هر سه سال دهم يازدهم و دوازدهم را جامع و کامل يکجا و همزمان آموزش دهد در اين مقاله مي‌خواهيم بهترين منابع کنکور را براي کنکور ???? به شما دانش آموزان عزيز و والدين گرامي معرفي کنيم.

همان گونه که يک جنگجو براي جنگ بايد استراتژي خاص خود را رعايت کند تا بتواند به پيروزي خود برسد. بايد از سلاح مناسب خود نيز استفاده کند تا بتواند در جنگ پيروز مي شود. اين جنگجو را به عنوان يک دانش آموز در نظر بگيريد و اين جنگ را همان عرصه کنکور براي اينکه بتوانيم در کنکور خود موفق باشيم. بايد همانگونه که از يک موسسه خوب براي استراتژي درست استفاده مي کنيم از بهترين منابع نيز براي آماده سازي خود براي اين کنکور مدرسه بزرگ رقابتي استفاده کنيم.

بهترين منابع کنکور تجربي در  دروس عمومي

همانگونه که مي دانيد تاثير دروس عمومي بر روي درصد و تراز دانش آموزان کنکوري بسيار زياد و قابل تامل است و بسيار موثر. براي اين که دانش آموز بتواند در کنکور به هدف خود برسد بايد بتواند در وهله اول دروس عمومي خود را به کمک منابع بسيار مناسب و خوب و جامع کامل کند.

منابع کنکور عمومي ???? به شرح زير هستند:

?- ادبيات فارسي

از با اهميت‌ترين دروس عمومي مي توان به ادبيات فارسي اشاره داشت. ادبيات فارسي در کنکور سراسري ?? تست دارد. داوطلبان کنکور بايد بتوانند در کوتاه‌ترين زمان ممکن به اين ?? تست پاسخ دهند. 25 تست شامل بخش هاي مختلفي مي شود که مي‌توان اين بخش‌ها را به صورت زير طبقه بندي کرد :

  • ? سوال املاء
  • ? سوال دستور زبان
  • ? سوال معناي لغات
  • ? سوال تاريخ ادبيات
  • ? سوال قرابت معنايي
  • ? سوال آرايه‌هاي ادبي

اين درس مهم در کنکور سراسري داراي ضريب ? است. بهترين پکيج براي مطالعه و جمع بندي اين درس مي توان به پکيج هاي آموزشي موسسه حرف آخر در اين درس اشاره داشت. در اين پکيج ها استاد محسن منتظري همراه پوريا مظفريان سعي در انتقال مفاهيم با انيميشن و نقشه راه را دارند. از طرفي ساعت کم تدريس و جذاب بودن آن به انتقال بهتر مفاهيم نيز کمک کرده است.

منابع موسسه ما در اين درس به اين صورت تقسيم بندي مي شود.

  • واژگان و لغت و املا + تاريخ ادبيات
  • زبان فارسي
  • آرايه هاي ادبي
  • قرابت معنايي

?- عربي

در بحث بهترين منابع کنکور تجربي ،‌ از ديگر دروس مهم کنکور مي‌توان به عربي اشاره داشت. بدون شک مي‌تواند مشکل ساز ترين درس کنکور شما باشد. اهميت اين درس را مي توان به بالا رفتن از ساختمان با يک آسانسور تشبيه کرد. اين درس نيز ?? درصد در کنکور سراسري دارد البته بايد در نظر داشت که ضريب اين درس دو است و ضريب کمتري دارد. سوالات درس عربي در کنکور به اين صورت دسته بندي مي شود که ? عدد ترجمه 4 عدد درک مطلب ، 5 تست تشکيل و تحليل صرفي و 8 عدد تست قواعد را شامل مي‌شود.

براي اين درس نيز مي‌توان از عربي ‌جامع استاد واعظي نيز استفاده کرد و دانش‌آموزان با استفاده از پکيج جامع عربي مي‌تواند خود را به بالاترين سطح از تسلط از اين درس برسانند.

منابع عربي در موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • عربي جامع کنکور

?- دين و زندگي (فرهنگ و معارف اسلامي)

يکي ديگر از دروس کنکور درس دين و زندگي است که داراي ضريب ? در کنکور سراسري است. تعداد سوالات اين درس در کنکور سراسري ?? است که اگر دانش آموزان اين درس را از روش صحيح و به روز شده آن مطالعه نمايند مي توانند در اين درصد قابل قبولي کسب کنند. به طور معمول تست هاي کنکور  از پايه دهم ? تست از پايه يازدهم ? است و از پايه دوازدهم ? است. لازم به ذکر است در کنکور سراسري ???? به اين صورت داده شده بود

بدون شک بهترين راه براي مطالعه اين درس به خاطر سپردن مفاهيم زياد آن استفاده از پکيج دين و زندگي موسسه کنکوري حرف آخر است که با استفاده از جديدترين شيوه ها شما را در اين درس ياري مي‌دهد. استاد يوسفيان پور با 14 الگوي طلايي کل دين و زندگي شما را جمع کرده و به درصد 100 مي رساند.

منابع اين درس در موسسه حرف آخر به صورت زير مي باشد :

  • دين و زندگي سال دهم
  • دين و زندگي سال يازدهم
  • دين وزندگي سال دوازدهم

?- زبان انگليسي

ديگر درس عمومي درس زبان خارجه انگليسي است. گفتني است اگر داوطلبان در زبان خارجي ديگري توانايي داشته باشند مي توانند زبان خود را انتخاب کنند. اما زبان به صورت معمولي و عادي زبان انگليسي است اين بخش نيز ?? درصد شامل درک مطلب و واژگان و کلوز تست و گرامر است.

اين ?? تست زبان به اين صورت تقسيم بندي مي شوند که درکه مطلب معمولاً  ?الي ?? است که شامل متون انگليسي است و داوطلبان سوالات را مي خوانند و با توجه به متن پاسخ مي دهند. بخش بعدي واژگان يا لغات که شامل ?الي? است. بخش بعدي کلوز تست است که شامل متن ناقص است و داوطلبان بايد جاهاي خالي متن را کامل کند که اين قسمت نيز داراي 5 تست است. بخش گرامر آن نيز داراي ? الي ? تست خواهد بود.

باز هم بهترين پکيج پيشنهادي ما به شما پکيج جامع زبان انگليسي حرف آخر است. استاد محمودي با تکنيک هاي تست زني ويژه و استفاده از انيميشن سعي در يادگيري عالي براي شما دارد تا تست ها را در کمتر از 3 ثانيه پاسخگو باشيد.

منابع درس زبان در موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • گرامر و لغات سال دهم،يازدهم و دوازدهم
  • درک مطلب
  • مجموعه تير آخر
  • کتاب بانک سوالات زبان جامع کنکور

 

بهترين منابع کنکور دروس تخصصي رشته تجربي

مهم ترين قسمت کنکور و سرنوشت ساز ترين قسمت همين دروس تخصصي مي باشد. اگر دانش آموزي در اين دروس به درصد بالايي دست پيدا کند قطعا از رقباي خود خيلي پيشي گرفته و جايگاه خود براي رتبه شدن را مستحکممي کند. براي همين دانش آموز بايد اين دروس را خوب آموزش ببيند و بهترين منابع آموزشي را انتخاب کند. حال ما بهترين منابع کنکور را به شما معرفي مي کنيم.

1 -  رياضيات

يکي از مهم ترين دروس در کنکور رياضيات است. دانش آموزان که به دنبال يک آينده خوب و روشن هستند به اين درس اهميت و توجه زيادي مي دهند از بخش‌هاي مختلف آن مي‌توان به مشتق و کاربردهاي آن و هندسه و تابع و آمار و احتمال و مثلثات و انتگرال و ديگر مباحث اشاره کرد.

بهترين منبع براي درس رياضي در کنکور چيست؟

اساتيد رياضي موسسه حرف آخر پکيج را در اختيار دانش‌آموزان قرار مي دهند که مي توان به جرات گفت بهترين منبع براي اين درس همين پکيج است و به شما کمک مي کند به اهداف بزرگ برسيد. شما با استفاده از الگو مي توانيد فرمول هاي زياد اين درس را فراموش کرده و فقط به درصد 100 در اين درس فکر کنيد. استاد منتظري و استاد قاسمي در اين درس هم براي رشته تجربي وهم براي رشته رياضي کولاکي عجيب به پا کرده اند.

منابع رياضي موسسه حرف آخر:

  • رياضي جامع 1
  • رياضي جامع 2
  • رياضي جامع 3
  • مثلثات و ترکيب توابع

2 -  زيست‌شناسي

يکي از مهم ترين دروس براي کنکور تجربي زيست شناسي است که ضريب بسيار بالايي نيز دارد. اين درس با ضريب 12 نقش بسيار زيادي در نتيجه کنکور دانش آموزان و اولياي آنها دارد. موسسه حرف آخر براي کمک به دانش آموزان در اين درس دو پکيج فوق العاده معرفي مي کند اول اين پکيج براي داوطلبان نيز که تا کنکور فرصت کمي دارند و مي‌خواهند اين فرصت اندک خود را براي کنکور آماده کند پکيج ???? زيست حرف آخر بهترين پکيج در اين زمينه است. دومين پکيج در اين درس و جامع زيست است که شامل تقريبا 130 ساعت آموزش و حل تست و منبع جامعي براي گروه تجربي مي باشد. از طرفي کتاب الگو تا رتبه که نکات طلايي زيست در آن مي باشد نيز در اختيار دانش آموز نيز قرار مي گيرد.

منابع زيست موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • زيست دهم
  • زيست يازدهم
  • زيست دوازدهم
  • زيست ژنتيک
  • زيست گياهي
  • زيست در دايره

3 -  فيزيک

درس فيزيک نيز از سخت ترين دروس کنکور سراسري است که داراي ارزش فوق‌العاده‌اي است.اگر مي‌خواهيد به هدف خود برسيد حتماً بايد در اين درس درصد بالايي به دست آوريد.براي مثال تعداد سوالات اين درس در کنکور سراسري تجربي ?? تست است.مدت زمان پاسخگويي به اين سوالات ?? دقيقه است.براي اينکه بتوان درصد خوبي در اين درس به دست آورد بايد از منابع بسيار عالي موسسه حرف آخر استفاده کرد. تطابق هاي 100 درصدي سوالات حل شده در پکيج با سوالات کنکور و همين طور جايگزيني الگو هاي کم به جاي نکته هاي تست زني زياد باعث شده اين پکيج به محبوب ترين پکيج فيزيک کشور تبديل شود.

منابع فيزيک حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • فيزيک سال دهم
  • فيزيک سال يازدهم
  • فيزيک سينماتيک
  • فيزيک ديناميک
  • فيزيک نوسان و موج
  • فيزيک موج اتمي و هسته اي

4 - شيمي

درس شيمي با ?? سال آخرين و دومين درس تخصصي مشترک کنکور سراسري رياضي و تجربي است. غلامحسين شيرواني حرف آخر با الگو هاي تست زني عالي که ارائه مي دهد اين درس را به شيرين ترين درس کنکور سراسري تبديل کرده است. فرض کنيد 50 درصد سوالات کنکور را فقط با 3 الگو حل کنيد. اين جالبي تدريس شيمي استاد شيرواني است.

بهترين منابع کنکور تجربي موسسه حرف آخر در درس شيمي بدين شکل است:

  • شيمي مفاهيم سال دهم و يازدهم
  • شيمي مفاهيم سال دوازدهم
  • شيمي مسائل دهم،يازدهم و دوازدهم

منبع : سايت مرکزي حرف آخر و بر گرفته از مقاله بهترين منابع کنکور تجربي 1400 کشور

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : بهترین,منابع,کنکور,تجربی,1400,کشور, نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 19:05

جنوب چت,چت فارسي,ناز چت

چت فارسي چيست ؟

j685092_.jpg

چت فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

ناز چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي ناز چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت ناز  چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : جنوب,چت,چت,فارسی,ناز,چت, نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 20:20

آيا مي‌خواهيد کسب و کارتان رشد کند؟ (عجب سوال کليشه اي و مسخره اي D:)

حتما شما هم مانند بسياري از افراد به فکر رشد کسب و کار خود هستيد، براي رسيدن به اين هدف اولين نکته ضروري و اساسي اين هست که "مشتريان فعلي خودتان را راضي و خوشنود نگاه داريد" براي اين کار بايد رضايت مشتريان خودتان را اندازي گيري کنيد، اما اين کار به سادگي متر زدن لباس و زمين و خانه نيست!

آيا مشتريانتان به کمک کسب و کار شما به آن چيزي که مدنظرشان بود رسيده‌اند؟  آيا اونها راضي هستند؟ چه چيزي در کسب و کار شما مي‌توانست بهتر باشد؟

پرسشنامه رضايت مشتريان به شما کمک مي‌کند بتوانيد به درستي و با طرح سوالاتي درست، ميزان رضايت مشتريان خود را بسنجيد و با کسب اطلاعات صحيح، تصميمات اثربخش گرفته و استراتژي کسب و کار خود را قوي‌تر کنيد.

منبع :

http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590617
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964031
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971528
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:Overby0579
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196356.page
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968781
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076133-overby-shaw
http://als.anits.edu.in/members/overby0570/
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971548
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : پرسشنامه,آماده‌ی,سنجش,میزان,رضایت,مشتریان, نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 197 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:56

پيامک تبليغاتي براي کارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در اين مقاله در رابطه با پيامک تبليغاتي مي باشد.

احتمالا شما نيز اگر به واسطه ي بيزينس يا کسب و کار تان در رقابت هاي اقتصادي باشيد، حتما با اصطلاح پيامک تبليغاتي آشنا شده ايد.

امروزه با نزديک شدن رقابت لحظه اي و تنگاتنگ ميان مشاغل مختلف، نمي توان گفت بازاريابي تنها مختص به کسب و کاري هاي خاص مي باشد.

به عنوان مثال شايد براي تان عجيب باشد که کارواش ها نيز جز آن دسته از مشاغلي باشند که بتوانند براي ارائه خدمات از  پيامک تبليغاتي استفاده کنند.

اما خوب کارواش ها هم براي بهبود وضعيت کسب و کارشان از پيامک تبليغاتي استفاده ميکنند.

مسلما در بازه ي زماني کوتاهي متوجه خواهيد شد که رونق کسب و کار در کارواش ها و تعداد مشتري هايي که جوياي خدمات از کارواش مورد نظر مي باشند،افزايش  قابل توجهي يافته اند.

 ماهيت استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها

شايد براي تان سوال پيش بيايد که استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها چه مزيت ها و فوايدي را براي شان در پي خواهد داشت.

طبيعتا اولين دليل گام برداشتن به سوي چنين اقداماتي و استفاده از شيوه هاي بازاريابي پيامکي، اين است که سود دهي کسب و کارتان را افزايش دهيد و درآمد بيشتري را کسب کنيد.

اما مسلما استفاده از پيامک تبليغاتي اهداف ديگري را نيز در بر خواهد داشت که با روش هايي غير مستقيم و هوشمندانه در قالب خدمات پيامک تبليغاتي کسب و کار را به سمت موفقيت بيشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول کسب و کار يک کارواش را براي تبليغ و بازاريابي در نظر بگيريد. چطور مي توان با روشي هدفمند و برنامه ريزي شده به شيوه اي اصولي براي کارواش ها بازاريابي و تبليغاتي مفيد در پيش گرفت؟

روش هاي تبليغات از گذشته تا به حال چه تغييري کرده است؟

تصور کنيد که شيوه هايي مانند پخش تراکت هاي تبليغاتي در سالهاي گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پيشرفت هاي چشمگيري که در دنياي تبليغات در دنيا رخ داده،  اين شيوه ها در بازاريابي امروزي تقريبا منسوخ شده اند.

در دنياي تبليغات امروز، مهمترين مساله کم کردن هزينه ها و بازيابي بيشتر است.

يکي از ابزارهايي که به کاهش چشم گير هزينه ها کمک ميکند ارسال پيامک تبليغاتي هدفمند است.

چرا استفاده از پيامک تبليغاتي را شيوه اي به صرفه در تبليغات مي دانند؟

شايد براي تان سوال پيش بيايد که قيمت اس ام اس تبليغاتي چقدر مي باشد و چرا شيوه تبليغاتيمقرون به صرفه در بازاريابي به حساب ميايد؟

ارسال اس ام اس يکي از تاثير گذارترين انواع بازاريابي مستقيم است، که طبق تحقيقان بالغ بر 90% از اين پيامک ها توسط کاربران روي گوشي موبايل باز ميشود.

به طور ميانگين هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشي تلفن همراه خود را چک ميکند، پس اين يک موقعيت خوب براي نمايش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزيت هايي که اس ام اس مارکتينگ يا همان تبليغات پيامکي دارد، قيمت آن بسيار مقرون به صرفه است.

کابردهاي ويژه و مهم پيامک تبليغاتي براي کارواش ها؟

از جمله مهم ترين کارهايي که مي توانيد با پيامک تبليغاتي براي بهبود فعاليت هاي تان در کارواش ها انجام دهيد را مي توانيد درموارد اشاره شده در زير مشاهده نماييد:

معرفي کارواش تان همراه با خدماتي که ارائه مي دهد:

اين کار را ميتوانيد بر اساس شماره هايي که در يک محله ثبت شده است انجام دهيد.بيزينس هاي محلي يا اصطلاحا  Local business ها ميتوانند بهترين استفاده را از ارسال منطقه اي و محله اي داشته باشند.

فقط کافي است  شماره هايي که در بانک هاي سامانه پيامکي قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب کنيد و اقدام به ارسال کنيد.

ميتوانيد از بانک هاي مختلف مانند بانک شماره منطقه اي، محله اي، کد پستي، و ارسال از روي نقشه استفاده کنيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي براي اطلاع رساني در خصوص ارائه انواع قيمت هاي شستشو در کارواش ها

در بازار رقابتي، ميتوانيد  با ارسال تخفيف ها و قيمت هاي رقابتي به مشتريان از رقبا يک قدم جلوتر باشيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي در خصوص اطلاع رساني براي آفرهاي ويژه در کارواش ها

اگر آفر يا پيشنهاد ويژه اي براي مشتريان داريد، بميتوانيد بدون معطلي آنها را با خبر کنيد. سرعت انتقال اطلاعات يم مزيت رقابتي براي شما به وجود مياورد. سريع ترين ابزار براي انتقال اطلاعات ارسال پيامک ميباشد.

قبل از اقدام به خريد پنل اس ام اس حتما با دقت خيلي زياد تمام سامانه هايي که اين خدمات را ارائه ميدهند بررسي کنيد.

يک سامانه حرفه اي ميبايست به طور تمام وقت پشتيباني پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراري مشکلات را براي کاربران مرتفع کند.

براي اطلاع از خدمات سامانه پيامکي مديانا کليک کنيد.

 

بوسسه...
ما را در سایت بوسسه دنبال می کنید

برچسب : پیامک,تبلیغاتی,برای,کارواش,داران,چه,مزیت,هایی,دارد؟, نویسنده : اشکانی booseh33 بازدید : 267 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 16:09